Logo the PeopleSkillz company
Strategisch Opleiden gaat door onder The People Skillz Company Lees meer

Jezelf zijn op het werk: wat zijn de grenzen?

Natuurlijk vind je het belangrijk dat iedereen zichzelf kan zijn op het werk en zich daarbij goed voelt. Maar waarbij de een zichzelf is, kan de ander daar aanstoot aan nemen. Er zitten dus wel degelijk grenzen aan het zijn van jezelf op het werk. Maar waar liggen die precies?

Podcast 35 grenzen aan jezelf zijn op het werk

Jezelf zijn op het werk: wat zijn de grenzen?

Jezelf kunnen zijn op het werk is een belangrijke voorspeller van de betrokkenheid van medewerkers. Maar grenzeloos jezelf kunnen zijn op het werk, kan dat wel? En waar liggen de grenzen van jezelf zijn?
Play button
Luister hier - 9 minuten
Training

Een leiderschapsprogramma met impact op het hele team

Zijn jullie leidinggevenden vooral doorgegroeide specialisten en kunnen ze nog wel wat people skillz gebruiken? Bekijk dan ons leiderschapsprogramma De Dialoog. Hierin staan de essentiële people skillz van een leidinggevende centraal en creëer je professioneel leiderschap in jouw organisatie. Bekijk de training of maak een afspraak voor een programma op maat.

Download

Stappenplan moderne gesprekscyclus

Vaker met elkaar goede gesprekken voeren over onderwerpen die ertoe doen? Zorg dan voor een continue, moderne gesprekscyclus. Download ons stappenplan zodat je meteen overzicht hebt over het project om te komen tot zo’n ontwerp.

Meer over dit onderwerp

Lees, luister en ontdek

Podcast 27 feedback spel

Hoe werkt het feedback spel?

Podcasts
Hoe kun je het feedback spel spelen? We geven je inspiratie om het alleen of in groepen te spelen.
lees verder
gesprek in organisatie

“Managers zijn vreselijk in het ontwikkelen van talent”

Artikelen
Uit onderzoek van KornFerry blijkt dat managers slecht zijn in het ontwikkelen van talent. Drie tips om dit te verbeteren.
lees verder
feedback gesprek

Continue feedback en de rol van HR

Artikelen
Een continue feedback cultuur staat of valt bij de medewerker en de manager. Wat kun je als HR doen om dit aan te jagen?
lees verder