Ben jij geen leidinggevende of manager? Kijk dan eens bij onze training Moderne feedback voor medewerkers.
Het programma wordt op maat gemaakt voor jouw team of organisatie. Daardoor kan de training ook korter of langer duren. Onderstaand programma is op basis van twee dagen.
Na de training ben je in staat om op jouw eigen manier, constructief feedback te geven, op het moment dat het er toe doet. Dit met behoud van de relatie en zonder trucjes.
Het standaard programma van deze training duurt 1 + een halve dag.
Afhankelijk van de veranderwens van het team of de organisatie is de duur aan te passen, naar minder of meer dagen.
De investering is afhankelijk van de duur van de training en eventueel de aanwezigheid van een trainingsacteur. Vraag een offerte aan voor een prijs op maat.
Omdat we begrijpen dat je graag vooraf inzicht hebt, geven we hier een paar voorbeelden. Prijzen zijn exclusief btw en reiskosten en inclusief materiaal, voorbereiding en projectmanagement.
Benieuwd naar de mogelijkheden? Maak dan een vrijblijvende afspraak.
Een succesvolle training begint met een goede analyse van de situatie. We moedigen je daarom aan om contact met ons op te nemen en vrijblijvend met ons kennis te maken. Zo krijg je een goed gevoel bij onze aanpak en wat ons onderscheid van andere trainingsbureaus. Daarnaast kun je je eigen ideeën delen, bespreken we de mogelijkheden die passen bij jullie budget en kijken we welke trainer passend is voor jullie organisatie.
Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op, we staan je graag te woord.
De meest gebruikte modellen in feedback trainingen zijn het 4G model en het hamburgermodel. Beide modellen laten je feedback op een gestructureerde manier geven. Als je het model goed toepast voelt dat vaak prettig, want dan doe je het ‘goed’. Maar dat maakt de feedback vaak niet beter. De toehoorder heeft meteen door dat het niet authentiek is en dat doet afbreuk aan het vertrouwen in het gesprek. Kijk maar naar jezelf: als iemand jou eerst een compliment geeft, dan voel je de ‘maar’ vaak al aankomen.
Daarom trainen wij geen modellen in en leer je bij ons om feedback authentiek én effectief te geven. Want iedereen heeft zijn/haar eigen valkuilen, waardoor de feedback niet meer goed overkomt. Ook nodigt dit meer uit tot een dialoog, want feedback geven is geen eenzijdige boodschap.
Wij maken de training na een intake geschikt voor het ervaringsniveau van de deelnemers. Daardoor is de training geschikt voor zowel minder als meer ervaren deelnemers.
Ook in een groep kan sprake zijn van verschillende ervaringsniveaus. Wij zorgen dat iedereen hierin aan bod komt, doordat we werken volgens de principes van Mastery Based Learning.
We hebben al voor veel organisaties naar volle tevredenheid deze training mogen verzorgen. We verstrekken je dan ook graag een of meerdere referenties. Neem hiervoor contact met ons op, zodat we een referent kunnen vragen uit een vergelijkbare branche.
We zijn trots op onze klanten. Benieuwd naar hoe zij de samenwerking hebben ervaren? We delen het graag.
The People Skillz Company hielp ons om de vernieuwing goed gedragen te krijgen in de organisatie.
Betrokken medewerkers zijn 30% productiever, minder vaak ziek en blijven langer bij de organisatie. Maar bovenal: zijn gelukkiger. Deze scan kun je daarom doen voor jezelf, voor je team of voor je organisatie.