Logo the PeopleSkillz company
Strategisch Opleiden gaat door onder The People Skillz Company Lees meer

Socratische gespreksvoering en wat we er van kunnen leren

Niet ieder gesprek hoeft een socratische dialoog te zijn. Deze filosofische gespreksbenadering heeft wel een aantal kenmerken die we mee kunnen nemen zodat onze dagelijkse gesprekken beter lopen. In deze aflevering van The People Skillz Podcast bespreken we die kenmerken.

socratische gespreksvoering podcast

Socratische gespreksvoering en wat we er van kunnen leren

Socratische gespreksvoering: wat is het en wat kunnen we er uit meenemen in onze dagelijkse gesprekken?
Play button
Luister hier - 7 minuten
Leiderschapsprogramma

De Dialoog op topniveau

Hoe staat het met de People Skillz van jullie managers en leidinggevenden? Wanneer een groot deel van de leidinggevenden doorgegroeide specialisten zijn, dan is er vaak werk aan de winkel op het menselijke aspect van leiderschap. In ons leiderschapsprogramma De Dialoog brengen we deze people skills naar een topniveau. Bekijk het programma of maak een vrijblijvende afspraak op de mogelijkheden voor jouw organisatie te bespreken.

Download

Vergroot de betrokkenheid van medewerkers

Benieuwd hoe gemotiveerd jouw medewerkers zijn? Doe de betrokkenheidsscan en kom er achter waar nog winst te behalen ligt. Deze scan kun je doen voor jezelf of voor je team / organisatie.

Meer over dit onderwerp

Lees, luister en ontdek

betrokkenheid medewerkers stimuleren

Betrokkenheid van medewerkers stimuleren

Podcasts
Voorkom dat medewerkers in je team of organisatie vertrekken en focus op betrokken medewerkers. Hoe? Dat hoor je in deze podcast.
lees verder
feedback gesprek

Continue feedback en de rol van HR

Artikelen
Een continue feedback cultuur staat of valt bij de medewerker en de manager. Wat kun je als HR doen om dit aan te jagen?
lees verder
ontwikkelgesprek voorbereiden

Het ontwikkelgesprek voorbereiden

Artikelen
Een ontwikkelgesprek voorbereiden: hoe doe je dit als manager? We geven je een aantal tips: of dit nu je eerste gesprek is of al de zoveelste met deze medewerker, voor iedereen zit er wat bij.
lees verder